'Mislila sam da će me srce izdati i vikala sam. Bila sam prestavljena', kazala je Wanda Stead.


Kanađanka Wanda Stead pomislila je da su ona i suprug 'gotovi' kada se pedesetak metara od njihovog broda u vodu survao ledeni brijeg.

Wanda i njezin suprug Rick plovili su vanjskom stranom Newfoundlanda kada se, ničim izazvan, počeo lomiti ledeni luk koji je stvorio ogroman vodeni val, izvijestile su CBS News a prenosi Huffington Post.

'Rick, Rick, bježi!' čuje se kako žena vrišti na snimci koja se našla na You Tubeu.
'Mislila sam da će me srce izdati i vikala sam. Bila sam prestavljena', kazala je Wanda Stead.

Prema njezinim riječima, njihov je brod bio samo 30 do 45 metara udaljen od ledenog brijega.

Vlasti Newfoundlanda preporučuju turistima i svima koji se nađu u blizini leda da se drže na sigurnoj udaljenosti upravo zbog pucanja leda i valova koji mogu nastati. Sličan se događaj zbio 2012. godine kada su dijelovi lede na Grenlandu stvorili takve valove koji su zamalo prevrnuli brodove.












Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: