Milijarderima luksuzni privatni zrakoplovi na mlazni pogon više nisu dovoljni, iako vrhunski Gulfstream G650 košta ogromnih 65 milijuna dolara. Za još veći luksuz, svjetski milijarderi okreću se najvećima - Airbusu i Boeingu.
Boeing i Airbus objeručke prihvaćaju zahtjeve ultrabogate milijarderske klijentele, koja od njih traži da im naprave praktički leteće palače, odnosno da prerade svoje zrakoplove tako da su prilagođeni upravo njima i njihovim više nego ekstravagantnim željama.
Još krajem 90-ih godina prošlog stoljeća kompanije koje proizvode komercijalne zrakoplove počele su obična sjedala u zrakoplovu u ekonomskoj klasi mijenjati sofama i mjestima za zabavu. S najnovijom poplavom milijardera iz Rusije, Bliskog istoka i Kine, došla su i vremena u kojima najveći komercijalni zrakoplovi postaju opcija za najbogatije na svijetu.
Airbus je 1997. godine otvorio podružnicu za proizvodnju privatnih verzija svojih zrakoplova a do danas su ih prodali preko 170. Boeing je s istim počeo godinu dana ranije a dosad su proizveli 195 zrakoplova, a ukupno ih je naručeno 217, prenosi Wired.
Prema istraživanju "Studije za milijardere", koju je proveo Airbus, najbogatiji ljudi na svijetu vole putovati s obiteljima i poslovnim suradnicima i partnerima (pogotovo milijarderska klijentela s Bliskog istoka). Prva prava prednost prerađenog komercijalnog zrakoplova, poput Airbusa A380 ili Boeingovog 747 Jumbo Jeta je očita, a to je prostor.
Dok u spomenuti G650 stane u prosjeku 8 putnika, a u prerađeni privatni A380, mogu stati stotine, ako je potrebno, ovisno o željama milijardera. Zrakoplov s toliko prostora postale leteća palača ili najluksuzniji hotel, s pogledom koji nadmašuje bilo kakvu konkurenciju na tlu.
Ako se uzme u obzir cijena G650 zrakoplova, koja je sve samo ne mala, onda izdatak od 80 milijuna dolara za daleko veći i po želji uređen Boeing 737 i ne zvuči presuludo. Dakako perjanice Airbusa i Boeinga oštetiti će budžete miliardera za 280-300 milijuna dolara.
Boeing i Airbus objeručke prihvaćaju zahtjeve ultrabogate milijarderske klijentele, koja od njih traži da im naprave praktički leteće palače, odnosno da prerade svoje zrakoplove tako da su prilagođeni upravo njima i njihovim više nego ekstravagantnim željama.
Još krajem 90-ih godina prošlog stoljeća kompanije koje proizvode komercijalne zrakoplove počele su obična sjedala u zrakoplovu u ekonomskoj klasi mijenjati sofama i mjestima za zabavu. S najnovijom poplavom milijardera iz Rusije, Bliskog istoka i Kine, došla su i vremena u kojima najveći komercijalni zrakoplovi postaju opcija za najbogatije na svijetu.
Airbus je 1997. godine otvorio podružnicu za proizvodnju privatnih verzija svojih zrakoplova a do danas su ih prodali preko 170. Boeing je s istim počeo godinu dana ranije a dosad su proizveli 195 zrakoplova, a ukupno ih je naručeno 217, prenosi Wired.
Prema istraživanju "Studije za milijardere", koju je proveo Airbus, najbogatiji ljudi na svijetu vole putovati s obiteljima i poslovnim suradnicima i partnerima (pogotovo milijarderska klijentela s Bliskog istoka). Prva prava prednost prerađenog komercijalnog zrakoplova, poput Airbusa A380 ili Boeingovog 747 Jumbo Jeta je očita, a to je prostor.
Dok u spomenuti G650 stane u prosjeku 8 putnika, a u prerađeni privatni A380, mogu stati stotine, ako je potrebno, ovisno o željama milijardera. Zrakoplov s toliko prostora postale leteća palača ili najluksuzniji hotel, s pogledom koji nadmašuje bilo kakvu konkurenciju na tlu.
Ako se uzme u obzir cijena G650 zrakoplova, koja je sve samo ne mala, onda izdatak od 80 milijuna dolara za daleko veći i po želji uređen Boeing 737 i ne zvuči presuludo. Dakako perjanice Airbusa i Boeinga oštetiti će budžete miliardera za 280-300 milijuna dolara.
Post A Comment:
0 comments: