Vlasniku se ne sviđa što ljudi njegovu radnju posmatraju kao izlog
Australijska prodavnica specijalizovana za prodaju bezglutenskih proizvoda naplaćuje razgledanje robe ljudima koji iz prodavnice odlaze ne kupuvši ništa.
Prodavnica "Selialik Splajz", u australijskom gradu Brizbejnu, u kojoj se prodaju bezglutenski proizvodi, od prvog februara primjenjuje pravilo naplate razgledanja robe, objavljeno je u elektronskom izdanju magazina "Slejt".
Posjetioci koji uđu u radnju i ne kupe ništa dužni su da plate pet dolara "troškove razgledanja".
- Veliki broj ljudi koriste ovu prodavnicu za upoređivanje proizvoda i cijena. Oni, međutim, ne znaju da su cijene i u drugim prodavnicama gotovo identične, osim što u našoj radnji ima proizvoda kojih nema u većini ostalih - tvrdi vlasnik prodavnice.
- Nije nimalo prijatno kada ljudi vašu radnju koriste kao neku vrstu izloga, posmatraju robu ne kupujući je, a potom preko interneta naruče ono što su "snimali" na terenu - kažu stručnjaci.
Ipak, dodaju da je cilj trgovine da ugodi kupcima što konkuretnijim cijenama i što boljom uslugom a ne da se prema njima podozrivo ophodi čim prekorače prag prodavnice.
Australijska prodavnica specijalizovana za prodaju bezglutenskih proizvoda naplaćuje razgledanje robe ljudima koji iz prodavnice odlaze ne kupuvši ništa.
Prodavnica "Selialik Splajz", u australijskom gradu Brizbejnu, u kojoj se prodaju bezglutenski proizvodi, od prvog februara primjenjuje pravilo naplate razgledanja robe, objavljeno je u elektronskom izdanju magazina "Slejt".
Posjetioci koji uđu u radnju i ne kupe ništa dužni su da plate pet dolara "troškove razgledanja".
- Veliki broj ljudi koriste ovu prodavnicu za upoređivanje proizvoda i cijena. Oni, međutim, ne znaju da su cijene i u drugim prodavnicama gotovo identične, osim što u našoj radnji ima proizvoda kojih nema u većini ostalih - tvrdi vlasnik prodavnice.
- Nije nimalo prijatno kada ljudi vašu radnju koriste kao neku vrstu izloga, posmatraju robu ne kupujući je, a potom preko interneta naruče ono što su "snimali" na terenu - kažu stručnjaci.
Ipak, dodaju da je cilj trgovine da ugodi kupcima što konkuretnijim cijenama i što boljom uslugom a ne da se prema njima podozrivo ophodi čim prekorače prag prodavnice.
Post A Comment:
0 comments: