ENES ČELOSMANOVIĆ, poznatiji kao E Che, nije ostao posebno iznenađen kada su mu blokirali Facebook profil. Ovog puta zbog foto montaže na kojoj se nalaze poznata lica s hrvatske političke scene uz naslov: "Ovoj državi oni su korisni isto onoliko koliko je korisna pepeljara na biciklu".

"Moj su fotografije uvijek određena provokacija, a protagonisti su najčešće vjerski i politički lideri, zbog ismijavanja kojih sam i ranije imao probleme", rekao je Čelosmanović za Index.

Stvorio neprijatelje

Autor pretpostavlja da su i ovog puta za blokiranje njegovog profila zaslužne određene ekstremne skupine kojima se njegov rad nije svidio i koji su mu i ranije prijetili: "Mogu samo pretpostaviti tko je tražio uklanjanje fotografija, ali ne mogu biti siguran. Moje su fotografije i ranije uklanjane, a prva se blokada dogodila prije dvije godine", kazao je Čelosmanović i objasnio da mu je profil ponovno uključen.

"Jučer mi se javio nepoznat glas osobe koja je vidjela da me nema i pitala želim li da mi profil ponovno uključi. Sva sreća da postoje hakeri", rekao je autor čije radove prenosi preko 20 portala i novina.

E Che je na kraju dodao: "Prije posljednjih izbora, dobio sam ponudu da radim za određenu političku grupaciju i stvaram radove protiv njihovim političkih protivnika. Radilo se o iznosu od tri tisuće eura. Na kraju sam ponudu odbio iako sam već pet godina nezaposlen, ali na taj sam način očito stvorio i neprijatelje".

Pogledajte: FOTOMONTAŽE ENESA ČELOSMANOVIĆA na ovoj adresi



Index.hr






Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: