Part 1.

1. Baccara - Yes Sir, I Can Boogie! 1977.
2. Eruption - I Can't Stand The Rain. 1977.
3. Gloria Gaynor - I Will Survive 1979.
4. Sinitta, Gloria Gaynor - Shame, shame, shame. 1977.
5. Amanda Lear - Blood and Honey. 1977.
6. Ottawan - D.I.S.C.O. 1980.



Part 2.



1. Gloria Gaynor - Reach Out, I'll Be There
2. La Belle Epoque - Black is Black
3. Edwin Starr - You`ve Got My Soul On Fire
4. Silver Convention - Fly Robin Fly
5. La Belle Epoque - Bamalama



Part 2.

1. Dee D. Jackson - Automatic Lover
2. Amanda Lear - Fabulous (Lover, Love Me)
3. Dschinghis Khan - Moskau
4. Supermax - Lovemachine







-->
Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: