Internet je proteklih dana obišla vijest o njegovom superjunaštvu, a nije prošlo dugo i njegov je pravi identitet razotkriven.



Tajanstvenom "pravedniku" prerušenu u Batmana, superjunaku interneta otkad je britanskim policajcima predao čovjeka tražena zbog krađe, pala je maska: radi se o dostavljaču koji radi za kineski restoran u Bradfordu, na sjeveru Engleske.

Stan Worby (39), prerušio se u superjunaka odlazeći na nogometnu utakmicu na stadion Wembley u Londonu krajem veljače, prema priči koju je objavio Daily Telegraph.

Primio je telefonski poziv jednog svojeg prijatelja, Dannyja Fraynea (27), osumnjičena za nekoliko krivičnih djela.

"Rekao mi je: možeš me odvesti u policijsku postaju", ispričao je Stan Worby. "Neki su me gledali čudno kad sam došao. Jedan je policajac prasnuo u smijeh. Rekao sam mu: 'Zaslužio sam medalju, ja sam maskirani pravednik'".

"Bila je to šala na kraju krajeva, a Danny se želio predati policiji. Razgovarao sam s njim cijeli tjedan u pokušaju da ga uvjerim. Bilo mi je dosta da mi je policija uvijek za petama pitajući me gdje je", objasnio je on.

Policajci Bradforda, koji su u ponedjeljak otkrili na Facebooku kako je tajanstveni "pravednik" prerušen u Batmana došao u postaju, objavili su prizore s nadzorne kamere koji prikazuju njegov dolazak, s kapuljačom i plaštom, u policijsku postaju.

Prema policiji, Batman im je rekao: "Uhvatio sam tog tipa za vas", prije nego je "nestao u noći kako bi se borio protiv zločina u Bradfordu", ne odajući njegov identitet.

Video-snimka je doživjela veliki uspjeh na internetu.










261857_1111_vampire_BR_300x250
Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: