Berlinski ogranak globalne marketinške agencije Saatchi & Saatchi, čije se sjedište nalazi u New Yorku, je došao na zanimljivu ideju za kampanju o podizanju svijesti javnosti o problemima beskućnika širom Evrope.



Naime, oni su odlučili da vremensku prognozu na televizijama vode upravo beskućnici.

Ideja je prvobitno testirana u Rumuniji, gdje je na televizijskoj stanici Prima vremensku prognozu vodio 42-godišnji beskućnik Catalin.

Ideja je da svi voditelji, kao i Catalin, uz vremensku prognozu govore i o utjecajima vremenskih prilika na beskućnike. Na kraju vremenske prognoze se traže donacije za humanitarnu organizaciju Day of Hope.

Kampanja je već lansirana u Rumuniji i Rusiji, a uskoro će biti pokrenuta i u Njemačkoj, Švicarskoj i Poljskoj.

"Ovo je jako jednostavna, ali i iznenađujuća ideja. Očekujemo da će privući veliku pažnju, pokrenuti debate oko ovog važnog problema i najvažnije od svega, očekujemo da će povećati donacije", rekao je John Pallant, regionalni direktor za Saatchi & Saatchi.












261857_1111_vampire_BR_300x250
Axact

Axact

Vestibulum bibendum felis sit amet dolor auctor molestie. In dignissim eget nibh id dapibus. Fusce et suscipit orci. Aliquam sit amet urna lorem. Duis eu imperdiet nunc, non imperdiet libero.

Post A Comment:

0 comments: